Jom Buat Duit

Monday 28 May 2012

Nicola keguguran


NICOLA McLean mengalami keguguran dalam kehamilan anak ketiga, lapor satu kenyataan minggu lalu.
Model glamor dan ibu kepada dua orang anak itu baru saja mendedahkan bulan lalu bahawa dia hamil, tetapi kini dia benar-benar terkilan ekoran kehilangan itu.
Wanita berusia 30 tahun itu bimbang mungkin dia yang menyebabkan keguguran itu apabila meminum champagne pada awal kehamilan sebelum dia tahu dia mengandung.

Nicola memberitahu majalah OK! selepas berjumpa doktor untuk imbasan 12 minggu kehamilan, dia diberitahu mengenai berita menyedihkan itu.


Dia berkata: “Tiada degupan jantung. Doktor beritahu saya bahawa jantung bayi itu mungkin berhenti pada usia sembilan minggu.”
Nicola bimbang jika pergi berhibur pada waktu malam bulan lalu, di mana dia meminum alkohol dan mengambil Prozac menjadi penyebab kepada keguguran itu.

Bagaimanapun, doktor yakin bahawa “bayi itu tidak akan hidup atau membesar dengan sempurna.”

Nicola memberitahu majalah terbabit: “Saya memang risau, jadi saya bertanya kepada doktor dan dia memberitahu saya, ramai orang minum arak pada peringkat awal kehamilan - melainkan mereka merancang bayi itu kerana tiada cara untuk mengetahuinya dan sesetengah orang masih mengambil ubat anti-kemurungan ketika hamil.

Nicola berkata, dia tidak mengalami sebarang masalah sepanjang kehamilan seperti mana dialami ketika mengandungkan dua anak sebelum ini.

Dia dikatakan mengalami pengalaman biasa bergelar ketaknormalan kromosom yang juga dirujuk sebagai tiada keguguran kerana tidak ada tanda-tanda keguguran.

Tom Williams, 31, dan Nicola masing-masing sangat teruja dengan berita memperoleh anak ketiga tetapi pasangan itu masih bersyukur kerana telah memiliki dua anak lelaki yang sihat, Rocky dan Striker.

Bekas selebriti Big Brother itu memberitahu majalah berkenaan minggu lalu, dia cenderung untuk mempunyai anak perempuan.

Nicola berkata: “Saya sukakan anak perempuan tetapi saya tetap gembira jika dapat anak lelaki kerana saya suka pergi menonton perlawanan bola sepak.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters