Jom Buat Duit

Sunday 1 April 2012

Jessie J hidup dalam ketakutan

JESSIE sedih peminat cederakan diri untuk jadi sepertinya.
JESSIE sedih peminat cederakan diri untuk jadi sepertinya. 

LONDON: Penyanyi Jessie J dikatakan hidup dalam ketakutan selepas dia menjadi sasaran peminat gila yang mendakwa mencederakan kaki sendiri hingga patah untuk menjadi seperti Jessie.
Peminat itu berkata, dia mencacatkan kakinya supaya dia boleh memakai alat sokongan kaki seperti juri The Voice itu selepas penyanyi terbabit mengalami patah kaki tahun lalu.

Peminat itu kemudian menjejaki maklumat peribadi penyanyi terbabit dan menghantar gambar kakinya yang patah itu.
Peminat gila berkenaan yang tidak dapat didedahkan identitinya turut mengganggu bintang itu dengan pelbagai mesej termasuk: “Saya akan melakukan apa saja untuk menjadi seperti anda.” Satu sumber rapat dengan Jessie yang membantu The Voice menarik 9.3 juta penonton di saluran BBC1 minggu lalu berkata: “Dia takut perkara sebegini berlaku.

“Jessie wanita yang sangat sensitif yang gemar mendekati peminatnya.” “Tetapi insiden ini keterlaluan buatnya hingga dia dilanda ketakutan.” “Dia sedih apabila peminat mencederakan diri sendiri, tetapi dia juga takut terhadap keselamatannya.” Jessie, 24, yang menggelar peminat setianya sebagai “degupan jantungnya” kini lebih berhati-hati untuk beramah mesra dengan peminatnya. Jessie mengalami artritis selepas patah kaki akibat terjatuh dari pentas.

Bagaimanapun, dia tidak lagi memakai alat sokongan kaki mulai Oktober lalu walaupun berkata, dia tidak boleh lagi memakai kasut tumit tinggi tanpa rasa sakit. - TS

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters