Jom Buat Duit

Tuesday 8 May 2012

Kekasih Syahrini ada wanita lain?

Bubu gendong perempuan lain apa kata Syahrini

JAKARTA: Penyanyi Syahrini semalam dikejutkan dengan satu berita buruk. Foto jejaka mirip kekasihnya yang bernama Bubu dan berasal dari Malaysia itu bermesra dengan wanita lain kini tersebar dengan meluas di Internet.
Ketika diminta pengesahan mengenai perkara itu, pengurus Syahrini, Reindhy berkata, pihaknya belum tahu mengenai berita tersebarnya foto berkenaan. Justeru, dia belum dapat memberi ulasan lanjut mengenai hal itu.

“Kami belum lihat lagi gambar itu. Kami perlu memeriksa kebenaran foto itu terlebih dulu,” katanya kepada wartawan detikhot.
Foto itu kali pertama muncul dalam laman rangkaian sosial Twitter. Di situ, pemuda seiras dengan kekasih Syahrini itu dilihat sedang mendukung seorang wanita bertatu yang seksi mengenakan seluar pendek ketat dan singlet.

Pemuda mirip Bubu itu dilihat tidak berpakaian hingga mendedahkan tatu di tubuhnya. Dia hanya memakai seluar pendek boxer dan kelihatan sangat mesra dengan wanita berkenaan.

Ekoran daripada itu, secara tiba-tiba kekasih Syahrini menjadi perbualan hangat di kalangan pengguna di dunia maya. - DH

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters