Jom Buat Duit

Friday 11 May 2012

Duit Hanyir Hasil Jual Tubuh Gebu

Gambar Hiasan

ALOR GAJAH: Akibat gelap mata dengan limpahan wang ringgit, seorang gadis sanggup membiarkan tubuh gebunya menjadi santapan lelaki mata keranjang saban hari.

Malah, berdasarkan gaya penampilannya, gadis yang kini berusia 20-an itu mampu hidup mewah dengan hasil kegiatan terkutuk itu.

Namun, ketika gadis yang baru mengenal dunia itu galak menikmati kemewahan hidup hasil duit hanyir itu, ibu dan ahli keluarganya terpaksa menanggung malu apabila masyarakat sekeliling mengetahui perlakuan sumbangnya.

Lebih malang apabila gadis itu sanggup menengking ibu dan ahli keluarga yang cuba menegur dan menasihatkannya kembali ke pangkal jalan.

Malah, gadis itu dikatakan suka mendampingi lelaki yang bekerja sebagai anggota pasukan keselamatan dan memujuk mereka supaya membuat pinjaman melalui skim potongan gaji sebelum lari selepas memperoleh apa dihajati dan mendapatkan ‘teman’ seterusnya.

Perkara itu didedahkan ibu mangsa sendiri yang tidak tahan dengan perbuatan anaknya yang sanggup menconteng arang di muka keluarga sejak sekian lama. -METRO

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters