Jom Buat Duit

Monday 9 April 2012

Remaja kesal bercinta dengan bekas gurunya



GAMBAR fail Powers dan Hooker.


MODESTO, Amerika Syarikat (AS) - Seorang remaja, Jordan Powers menamatkan hubungannya dengan bekas guru lelakinya, Christopher Hooker.
Powers, 18, sebelum ini menjalin hubungan dengan Hooker, 41, semasa mereka masih menjadi pelajar dan guru di sebuah sekolah tinggi di sini.

Mereka tinggal bersama pada Februari lalu apabila Powers tidak meneruskan persekolahan manakala Hooker berhenti bertugas sebagai guru.
Hooker turut meninggalkan isteri dan tiga anaknya untuk tinggal bersama remaja itu.
Semasa mereka menjalin hubungan, kedua-duanya muncul dalam beberapa program bual bicara.

Dalam satu wawancara, mereka menyatakan tidak akan melakukan hubungan seks sehingga Powers berusia 18 tahun.
Namun, Powers memberitahu saluran ABC News dalam satu wawancara pada Sabtu lalu bahawa hubungan mereka sudah berakhir.

Hubungan itu berakhir setelah Hooker ditangkap polis pada Jumaat lalu kerana disyaki melakukan penderaan seks terhadap seorang wanita yang ketika itu merupakan seorang pelajar lebih sedekad lalu.

Dalam wawancara itu, Powers berkata: "Saya kehilangan semua perkara kerana lelaki itu. Saya kehilangan tahun senior (sekolah tinggi) saya. Saya meninggalkan semua rakan saya di sekolah tinggi kerana mereka tidak bersetuju dengan saya."

Ibu remaja tersebut, Tammie Powers menyatakan selepas Hooker ditangkap, dia membantu anak perempuannya keluar dari sebuah apartmen kecil yang menjadi tempat tinggalnya bersama bekas guru itu.
Hooker dibebaskan dari penjara selepas dia diikat jamin AS$50,000 (RM152,925). - Agensi

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters