Jom Buat Duit

Wednesday 15 August 2012

Irma Hasmie Hamil 5 Minggu

Tahniah MH Online ucapkan kepada pelakon cantik, Irma Hasmie yang kini disahkan telah berbadan dua hasil perkahwinannya bersama Redza Shah.
 
Dpetik daripada laporan portal hiburan Murai, Irma Hasmie telah mengesahkan yang usia kandungannya kini telah mencecah lima minggu. 
 
"Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu.
 
"Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya.
 
"Setakat ini itu saja alahan yang saya hadapi. Saya tidak mengindam apa-apa pun hanya suami saya saja yang mengidam lebih. Dia pula yang tiba-tiba jadi kuat makan," katanya lagi. 
 
Tahniah sekali lagi MH online ucapkan kepada pasangan ini. 

MH

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters