Jom Buat Duit

Tuesday 14 August 2012

Mati selepas samun warga emas


ANGGOTA polis memeriksa keadaan mayat seorang penjenayah yang mati mengejut selepas menyamun di Sungai Petani semalam.


SUNGAI PETANI - Seorang penyamun tidak sempat menikmati hasil rompakan sebanyak RM20,000 apabila dia tiba-tiba diserang sakit jantung sebaik melakukan jenayah itu bersama tiga lagi rakannya dalam kejadian di Taman Orkid, Sungai Layar di sini semalam.
Kejadian pukul 10.15 pagi itu berlaku selepas suspek berusia 46 tahun tersebut menyamun seorang warga emas, Yeoh Ah Seng, 66, yang baharu mengeluarkan wang daripada sebuah bank di Taman Pekan Baru, di sini.
Mengimbau semula kejadian itu, Ah Seng memberitahu, kejadian berlaku apabila dia dalam perjalanan pulang dengan menaiki sebuah motosikal dengan wang itu dimasukkan ke dalam poket seluarnya.

Katanya, tanpa diduga, dua lelaki yang menaiki sebuah motosikal kemudian menghalangnya manakala dua lagi suspek mengacukan parang memaksanya berhenti.
"Suspek kemudian mengoyakkan poket seluar saya dan merampas wang tersebut. Saya kemudian lari ke sebuah rumah untuk bersembunyi.
"Ketika itulah saya ternampak salah seorang suspek terjatuh dari motosikal dan tidak lagi bergerak," ceritanya ketika ditemui semalam.

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters