Jom Buat Duit

Tuesday 7 August 2012

Obses berkebun, Aamir beli 22 rumah

OBSESI Aamir Khan untuk menjadi petani seperti memang tak terbendung lagi. Buktinya, dia rela membeli 22 buah rumah sekali gus hanya untuk mewujudkan cita-citanya itu.

Menurut laporan One India, bintang Bollywood tersebut telah membeli 22 buah rumah di kawasan Shahabad, Hardoi. Awalnya, rumah-rumah itu adalah milik pak ciknya, Nassir Hussain.

"Ini (beli rumah) memang keputusan yang sentimental. Saya memang jarang menghabiskan waktu walaupun ramai saudara saya tinggal di Shahabad."

"Jadi, sewaktu mendengar pak cik saya mahu menjual rumah kerana mereka mahu berpindah, saya terus membelinya," ujar Aamir.

Selain membeli rumah tersebut kerana alasan ia mempunyai kaitan keluarga, aktor tersebut menyifatkan Shahabad sebagai kawasan yang sesuai dijadikan lokasi pertanian. Kawasan yang luas dan keadaan tanah yang subur menjadi alasannya.

Ujarnya: "Saya pernah memberitahu dan berjanji bahawa satu masa, saya akan menjadi seorang petani. Kawasan yang saya beli itu memang sangat ideal untuk tujuan bertani."

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters