Jom Buat Duit

Thursday 12 June 2014

Jennifer Lopez atau J.Lo Buat Persembahan Piala Dunia

NEW YORK - Penyanyi seksi, Jennifer Lopez menyatakan dalam satu wawancara dengan agensi berita The As- sociated Press (AP), dia berlepas ke Brazil kelmarin untuk membuat persembahan pada majlis pembukaan pusingan akhir bola sepak Piala Dunia hari ini.

"Saya akan datang. Saya akan bertolak malam ini (kelmarin). Kami sememangnya akan pergi.
"Sebelum ini, saya rasa para peminat cemas ekoran jadual saya yang begitu sibuk dan saya pula seperti ragu-ragu sama ada akan dapat pergi ke upacara tersebut atau sebaliknya. Ketika itu adalah terlalu awal untuk membuat sebarang pengumuman," kata Lopez

"Namun, semestinya kami akan pergi," tambah penyanyi berusia 44 tahun dan antara yang paling cantik di dunia itu.

Komen tersebut sekali gus menyangkal pengumuman yang dibuat Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA) baru-baru ini bahawa penyanyi kelahiran Amerika Syarikat itu tidak akan menyanyikan lagu tema Piala Dunia 2014, We Are One (Ole Ola) bersama Pitbull dan Claudia Leitte.

Lopez yang turut dikenali sebagai J.Lo berkata, lagu tema Piala Dunia itu digubah oleh Pitbull yang mengundangnya untuk sama-sama menyanyikan lagu tersebut.

"Saya tidak boleh menerima pujian untuk lagu ini. Ia merupakan karya Pitbull," kata Lopez.
Dia sebelum ini pernah berkolaborasi dengan bintang rap tersebut untuk dua lagu popularnya iaitu On the Floor dan Dance Again.

Lopez bakal mempromosikan album baharunya berjudul A.K.A yang akan mula dipasarkan pada minggu depan. - AP

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters