Jom Buat Duit

Wednesday 5 February 2014

Tahniah Khairul Fahmi Che Mat Bergelar Bapa

PENJAGA gol utama Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat menyifatkan kehadiran cahaya mata sulung melonjakkan lagi semangatnya untuk terus beraksi cemerlang, lapor YATIMIN ABDULLAH.
Khairul Fahmi atau Apek berkata, dia akan terus bekerja lebih keras selepas ini bagi memastikan prestasinya sentiasa berada pada tahap terbaik.

"Selain memberikan semangat, kehadiran cahaya mata ini juga akan lebih mendisiplinkan saya terutama dari segi pengurusan masta antara kerjaya dan keluarga," kata Apek di rumah ibu mentuanya di Pasir Pekan dekat Kota Bharu semalam.

Apek bergelar bapa kelmarin apabila dikurniakan cahaya mata sulung di Hospital Pakar Perdana dekat Kota Bharu.

Isterinya, Nur Eilunie Natasha Jaafar, 23, atau Leuniey selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.75 kilogram secara normal kira-kira pukul 3 petang.

Apek memberitahu, kehadiran cahaya mata itu memberikan pengalaman baharu buatnya terutama dalam menjalankan tugas sebagai bapa dan suami.
"Saya masih banyak yang perlu dipelajari, bagaimanapun saya sudah bersedia untuk menggalas tanggungjawab tersebut," ujarnya.

Apek turut memberitahu, dia masih belum memutuskan nama yang akan diberikan kepada anak sulungnya itu.
"Buat masa ini, saya sedang mencari dan memikirkan nama yang sesuai untuk diberikan kepada anak saya," jelasnya. Kosmo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Saya k... :)

free counters